top of page
Search

פתרון הכניסה והיציאה לרכב טכנולוגיית הבינה המלאכותית של Dahua בקצרה



במאמר האחרון שלנו בבלוג, דנו כיצד פתרון ההגנה היקפי של AI של Dahua יכול לאפשר ניטור מדויק 24/7 של הסצנה המנוטרת והיתרונות שלה לעסקים קטנים ובינוניים (SMBs). השבוע, נסקור עוד פתרון מקיף המותאם במיוחד לצרכים הספציפיים של תרחישי SMB - פתרון הכניסה והיציאה לרכב בינה מלאכותית של Dahua.


ניהול גישה לרכב היה אתגר נפוץ עבור חלק מהחברות הקטנות והבינוניות, כגון פארקי תעשייה ובנייני משרדים. השיטה המסורתית של ניהול כלי רכב אינה יכולה לאמת באופן מיידי ויעיל כלי רכב נכנסים/יוצאים, ולעתים קרובות מובילה לעומסים ולתורים ארוכים לרכב המשפיעים לרעה על חווית הנהיגה. המקרה הגרוע יותר יהיה גניבה או תקריות אבטחה המתרחשות בתוך שטח העסק. ההקלטה הידנית מבוססת נייר גם רק מוסיפה לעומס העבודה הרב ממילא של אנשי האבטחה, מבלי להזכיר את חוסר היכולת של שיטה זו לחפש במהירות את רישומי הכניסה/יציאה של כלי רכב.


כדי להפחית את הבעיה, Dahua פיתח את פתרון AI Vehicle Entrance & Exit. בתור התחלה, הוא יכול לממש גישה אוטומטית לרכב באמצעות זיהוי לוחיות מספר אוטומטי (ANPR), למנוע כניסת גורמים חיצוניים לסביבה ואירועי פרצות אבטחה פוטנציאליים אחרים. עם פונקציות רשימת היתרים ורשימת חסימה, ANPR יכול לסייע במניעת כניסה של מכוניות לא מורשות, ומספק דיוק זיהוי של 98%.


טופולוגיה של פתרונות כניסות ויציאה לרכב בינה מלאכותית שלדאווה

יתרון נוסף של פתרון זה הוא המערכת ללא מגע ללא הפסקה. הוא מציע גישה מהירה ללא ידיים לכלי רכב מורשים באמצעות בקרת מחסום מפתח מקומי ו/או אינטרקום מרחוק, ומקלה משמעותית על עומסים בשעות העומס. במונחים של ניהול רשומות, פתרון זה מאפשר אימות חזותי והקלטה, המשלב מידע גישה לרכב עם וידאו לשיפור הטיפול ברשומות הרכב ושאילתה.


פתרון הכניסה והיציאה לרכב בינה מלאכותית של Dahua הוא אכן פתרון גישה לרכב שנערך בחוכמה שיכול לשפר מאוד את ניהול הגישה לרכב של SMB באמצעות אימות חכם, גישה מהירה ללא הפסקה ואימות והקלטה מבוססי וידאו. זה עוזר למנוע אירועי אבטחה כמו הסגת גבול או גניבה, משפר את חווית הנהיגה ומאפשר הקלטה ויזואלית וחזרה לאחור של כלי רכב. זה אידיאלי הן עבור אזורי כניסה/יציאה פנימיים והן חיצוניים של מתחמי דירות, בתי מלון, מפעלים, משרדים ותרחישים אחרים של SMB.




9 views0 comments

Comments


bottom of page