top of page
Search
Writer's pictureDahua Technology Israel

תחבורה חכמה - מה אנחנו מציעים?

Updated: Feb 28

עם החדשנות הטכנולוגית והעלייה ברמת הצריכה, הערים והעיירות של ימינו ברחבי העולם הולידו דרישות מרובות במונחים של נסיעות תחבורה ואופני ניהול. המספר ההולך וגדל של כלי רכב הנוסעים בכבישים עירוניים וכפריים מעמיס בהכרח על מערכות התחבורה המקומיות תוך סיפוק צרכי נסיעה אינדיבידואליים. יש לכך השפעה שלילית הן על איכות סביבת המגורים של התושבים והן על קיימות הערים.


כאחד החלוצים המובילים בתעשייה העולמית, Dahua מספקת פתרונות תחבורה חכמים מקיפים וטכנולוגיות חכמות כדי להבטיח נסיעות בטוחות ויעילה של אנשים. לנסיעה יומיומית, מערכת הזיהוי והפקודה החכמה יכולה להפחית מאוד את עומסי התנועה ולשפר את יעילות הנסיעה. במהלך הנהיגה, מערכת הניטור והניהול החכמה יכולה לווסת ביעילות את התנהגות הנהיגה בתנועה, להפחית את שיעור התאונות ולשפר את איכות סביבת המגורים של התושבים.


פתרונות התחבורה החכמים של Dahua משלבים מכשירים ופלטפורמות ניהול בעלי ביצועים גבוהים עם חדשנות מתמשכת והתאמה אישית כדי לכסות מגוון רחב של תנועת כבישים עירונית וסצינות חניה חכמות.


מוצרי Dahua ITS מחויבים לפתרון בעיות במערכת התחבורה עם יכולות מקצועיות. מטרתו להגיב לפעולות דלת פחמן, לקדם חיים ירוקים ולעזור לערים להתפתח באופן בר קיימא.


פתרון תנועה חכמה:



מה אנו מציעים?


תרחישים מרובים

• בתרחישי כביש, Dahua מספקת פתרונות תנועה מקיפים וחכמים לשיפור הבטיחות והיעילות בדרכים, שמירה על סדר התנועה וייעול זרימת התנועה על ידי שילוב מצלמות בעלות ביצועים גבוהים, מכ"ם, אורות משלימים והתקנים נוספים.

• בתרחישי חניונים, Dahua מספקת פתרונות חניה חכמים מקיפים לייעול יעילות החניה בעיר ובמשפחה, תוך קישור מצלמות חישה חזקות, שערים, גלאי מקומות חניה, מסכי הדרכה והתקנים נוספים על מנת להשיג ניטור וניהול מרכזיים.


אלגוריתמים חכמים

בהתבסס על שנים של מו"פ ותרגול בתחום התעבורה, Dahua פיתחה אלגוריתמי תנועה מתקדמים שיכולים לכסות ניתוח יעדים וזיהוי הפרות בכל תרחישי הדרך. זה כולל:

• צילום ומבנה של תמונה ווידאו HD.

• טכנולוגיית היתוך וידיאו ומכ"ם המכסה מידע חישה רב-ממדי, משפרת את ניטור התנועה ואת דיוק אכיפת החוק.

• לכידת מידע על רכב בסביבה עם תאורה נמוכה, עם קצב לכידה של כמעט 100%.

• טכנולוגיית לכידת תמונה באינפרא אדום לרכב בשעות היום, המשפרת את האפקט של צילום תמונה ברכב ב-50% בהשוואה לשיטה המסורתית.


איכות - HD

חברת דאווה מציעה מצלמות תנועה מקצועיות המספקות תמונות ברזולוציה גבוהה יותר ומסננות יותר אור שמש תועה. הוא יכול גם לעמוד בפני שלג וטיפות גשם עם חיישן משולב ברמה גבוהה, טכנולוגיית הדמיה ברזולוציה גבוהה, מקטב מתקדם ועיצוב חומרה מיוחד.


רדאר מדויק

חברת דאווה מספקת מכ"ם מקצועי של גלי מילימטרים עם דיוק מדידה של 99%. הוא יכול לכסות תרחישים מרובי נתיבים, בעל יכולת מצוינת נגד הפרעות, תומך במעקב סימולטני של מספר מטרות, ויכול לזהות מהירויות נסיעה של עד 300 קמ"ש.


אורות משלימים עוצמתיים

חברת דאווה מציעה אורות משלימים עבור סביבות תאורה שונות כדי להבטיח לכידת רכב יעילה. אור אחד יכול לכסות מספר נתיבים עם יעילות גבוהה ויתרונות חיסכון באנרגיה. עיצוב המבנה המיוחד שלו מאפשר לאור המשלים לפזר חום במהירות ולהאריך את חיי השירות שלו. ניתן לכוונן את הבהירות בפלטפורמת האינטרנט לחוויית משתמש טובה יותר. אור SPH המקצועי מאפשר צילום מדויק של תמונות אינפרא אדום ברכב במהלך היום.


מה אנו כבר מיישמים:

חברת דאווה כבר מציעה את יכולות אלגוריתמי התעבורה שלה באזורים שונים, כולל אסיה, MENA, אירופה, אמריקה הלטינית, ברזיל ועוד. אנו מחויבים לעזור ללקוחות לפתור את בעיות עסק התנועה שלהם ולהתאים פתרונות כדי לענות על צורכי תחבורה אינטליגנטית עירונית.


אנו ממשיכים לעורר השראה ולחדש בהתאם לצרכים המיוחדים של אזורים שונים, תוך שילוב מוצרים שונים עם טכנולוגיות רב מימדיות. החברה השיקה סדרת Spotter עשירה בטכנולוגיה, וקידמה אותה בהצלחה באזורי המזרח התיכון וצפון אפריקה. סדרה זו מסייעת למחלקות התנועה המקומיות להשיג אכיפה מרוכזת של תנועה על כל הפרה בכביש.


חברת דאווה מספקת מגוון מוצרים מקצועיים ופתרונות מותאמים ללקוחותיה הגלובליים, פותרת באמת אתגרי תעבורה מקומיים ויצירת אפשרויות נוספות לפיתוח עתידי של מערכות תחבורה חכמות בערים ובעיירות.






98 views0 comments

Commentaires


bottom of page