top of page
Search
Writer's pictureDahua Technology Israel

סדרת מצלמות רשת Dahua מקבלת תעודת CC EAL 3+

16 במאי 2024 / האנגג'ואו, סין. Dahua Technology, פתרון AIoT וספקית שירותים ממוקדי וידאו מובילים בעולם, גאה להודיע ​​שמצלמות הרשת שלה קיבלו בהצלחה תעודת Common Criteria (CC) EAL 3+. הישג זה מדגים את מסירותה של Dahua לספק פתרונות מאובטחים ואמינים העומדים בתקני אבטחת המידע הגבוהים ביותר בתעשייה ובשיטות העבודה המומלצות.


תעודת Evaluation Assurance Level (EAL) 3+, שהונפקה על ידי ה-Common Criteria for Information Technology Security Evaluation (CC), מייצגת תקן תעשייתי בשימוש נרחב להערכת תכונות האבטחה של מוצרי ומערכות IT. הוא הוכר על ידי 31 מדינות חברות בארגון הכרת הקריטריונים המשותפים (CCRA), המורכב מארצות הברית, גרמניה, בריטניה, הולנד, יפן וכו'.


כתקן אבטחת המידע הסמכותי והמשפיע ביותר בעולם, השגת תעודת CC EAL 3+ מאמתת את האמצעים החזקים של Dahua נגד איומי אבטחה פוטנציאליים לאורך כל תהליכי המו"פ, הייצור והאספקה. זה גם מסמל שיכולות ניהול אבטחת המידע של Dahua עומדות בתקנים בינלאומיים מוכרים בתעשייה.


תהליך ההסמכה כולל בדיקה והערכה מקיפה של סביבת הפיתוח של Dahua, סביבת הייצור, שרשרת האספקה, הערכת פגיעות, אבטחת כוח אדם והיבטים נוספים. הערכת האבטחה הושלמה על ידי SGS Brightsight, מעבדת הערכת אבטחה בעלת שם עולמי בהולנד ומאושרת על ידי תכנית הולנד להסמכה בתחום אבטחת ה-IT (NSCIB).


"ב-Dahua, אנו נותנים עדיפות לצרכי האבטחה והאמון של הלקוחות שלנו מעל לכל דבר אחר. עם התוספת של תעודת CC EAL 3+, לקוחות יכולים להיות בטוחים שהם משקיעים בפתרון מאובטח ואמין המספק שקט נפשי שאין שני לו, שמירה על נכסיהם והבטחת פעולות ללא הפרעה", אמר מקס שיאנג, מנהל מוצר IPC ב-Dahua Technology .


חברת Dahua תמיד פועלת לפי שיטות העבודה הטובות ביותר בתעשייה ושומרת על הסטנדרטים הגבוהים ביותר של אבטחה בכל ההיבטים של פעילות החברה. בנוסף לאבטחת המוצר והגנת הפרטיות, Dahua מיישמת אמצעי בקרת איכות קפדניים לחיזוק אבטחת שרשרת האספקה. בהקדם, Dahua תישאר מחויבת לקידום תעשיית האבטחה באמצעות פתרונות חדשניים ומאובטחים, שיפור נוסף של יכולות אבטחת הסייבר והגנה על נתונים, ועבודה עם שותפים בתעשייה כדי לבנות סביבת AIoT אמינה.


34 views0 comments

Kommentarer


bottom of page